Lista mea din octombrie în octombrie

Defect dobândit la şcoală şi la muncă deoarece de când mă ştiu mă învârt în mediul universitar: în septembrie îmi vine întotdeauna să fac rezoluţii pentru noul an. Fac o listă aici, 31 (13, doar că invers) lucruri de făcut şi simţit până în octombrie 2016, ca să fie cu noroc. Le-aţi mai văzut, nu-s eu specială, dar e lista mea, poate vă inspiră, poate vă place.

  1. Să termin de colorat cartea… de colorat (da, am carte de colorat şi abia ce-am început, dar îmi place mult şi e în acelaşi timp foarte diferit  şi foarte asemănător cu tot ceea ce însemna coloratul acum în jur de 25 de ani). Şi să încep să fac din nou integrame ca atunci când eram mică şi eram obsedată de ele.
  2. Să călătoresc pe o insulă (alta decât Marea Britanie, acolo ştiu c-o să călătoresc). De fapt, planul e să călătorim pe o insulă, cel puţin în doi. DSC_0128
  3. Să reîncep să citesc aşa cum ar trebui, adică mai des, mai mult, mai bun pentru mine ca om, nu ca profesionist, mă-nţelegeţi. Încerc să revin la obiceiul ăsta de vreo câţiva ani, mi-e şi ruşine să recunosc, dar nu reuşesc. Nu că ceea ce citesc nu-mi place sau nu mă pasionează, dar e diferit. Ca să trec de la relaţii internaţionale în învăţământul superior sau interesul mai de demult în studii de gen şi tot ceea ce le intersectează, la ceea ce vreau, mi-am cumpărat mie Alice in Wonderland, iar iubitului meu, Micul Prinţ. Ca să o luăm de la început, dar în alt fel.
  4. Să merg zece mii de paşi pe zi, în medie, măcar în jumătate din zilele de până peste un an.
  5. Să învăţ din greşelile de la job pentru a face din acest an cel mai bun an de până acum, nu doar pentru mine, ci pentru cei pentru care lucrez (şi care nu sunt angajatorii, ci beneficiarii muncii mele, la propriu, studenţii, în caz că existau dubii).
  6. Să îmi dau demisia de la job vara viitoare, după ce voi finaliza proiectele începute şi mă voi asigura că echipa mea minunată se va descurca minunat în continuare. Oricum se descurcă, doar că eu nu sunt pregătită să renunţ la proiectele noastre.
  7. Să iau pauze.
  8. Să nu mă mai enervez la lucru atât de mult. Sunt atâtea motive pentru care să mă bucur acolo că n-are niciun sens să mă enervez, ştiu aia. Trebuie să şi pot, nu doar să ştiu. Să nu mai aduc supărarea de la lucru acasă.
  9. Să gătesc mai mult, mai variat şi mai bun.
  10. Să mă bucur în continuare de brânză, ciocolată, cireşe şi vin. DSC_0136
  11. Să instalez un fotoliu în balcon… unde să citesc, desigur. E ultima piesă din puzzle-ul care începe să arate foarte fain şi care e apartamentul meu.
  12. Şi să fac loc în dulapuri pentru încă nişte haine, nu neapărat ale mele.
  13. Şi un espressor aş mai vrea. Dacă se poate. Dar, fotoliul în primul rând.
  14. Şi să plantez verdeţuri în cănile strânse de prin lume.
  15. Şi să fac brad în mijlocul casei mele.
  16. Şi să-mi instalez discoball-ul.
  17. Să nu-mi mai cumpăr haine decât în măsura în care vând sau donez dintre cele pe care le am. Haină pentru haină.
  18. Să îi suprind mai des pe oamenii dragi, pe-ai mei din familie, pe prieteni, pe colegi.
  19. Să merg pe alte continente. Sau măcar pe un continent nou. e16562151f567fac83278e4e47abde40
  20. Să beau cafea bună şi să zic în fiecare dimineaţă “Bună dimineaţa, soare!”.
  21. Să nu mai vreau să schimb vieţi sau viaţa mea, ci să merg înainte fără să mă împiedic de impulsul ăsta şi să fac ce pot ca să ajut vieţi, să mă ajut pe mine, să le fac mai bune, să le aduc ceva nou, să le dau ceva de la mine şi să primesc ceva, dacă mi se dă, sau să învăţ ceva din intersecţia mea cu ele, vieţile celorlalţi.
  22. Să văd şi să simt marea.
  23. Să merg la cursuri de dans.
  24. Să reiau cursurile de portugheză.
  25. Să încep să pregătesc cartea aia ce-ar trebui să iasă din teza de doctorat.
  26. Să mai pun tapet. Mi-a plăcut şi-aş mai vrea.
  27. Să zbor cu un balon cu aer cald. Sau să fac scufundări. Nu ştiu sigur care.
  28. Să merg măcar la un concert live, mare, din-ăla mare cu multă lume şi distracţie.
  29. Să slăbesc 7 kilograme. Nici mai mult, nici mai puţin. Pentru asta trebuie să mă cântăresc. Am nişte bănuieli, dar, totuşi.
  30. Să beau un pahar de apă dimineaţa când mă trezesc.
  31. Şi, desigur, să (mă) scriu în continuare pe blog… sârguincios, terapeutic, ca să nu uit ce trăiesc. Am eu o teamă că o să (mă) uit mai încolo.

3 comentarii la „Lista mea din octombrie în octombrie

Lasă un comentariu